+30 210 682 4021 Επικοινωνήστε Mαζί Mας

Γυναίκες που έχουν πραγματοποιήσει αύξηση στήθους με εμφυτεύματα στο παρελθόν, για κάποια συμπτώματα που δυσκολεύουν την καθημερινότητά τους. Αυτά τα συμπτώματα ονομάζονται ασθένεια εμφυτεύματος μαστού (Breast Implant Illness, BII). Μπορεί η ασθένεια εμφυτεύματος μαστού να μην αναγνωρίζεται ως ιατρική ασθένεια, ωστόσο είναι ένα ζήτημα υγείας που αντιμετωπίζουν πολλές γυναίκες που έχουν πραγματοποιήσει αυτή την επέμβαση.

Ο πλαστικός χειρουργός των διάσημων του Hollywood, Dr. John Anastasatos και η ιατρική του ομάδα στο Los Angeles Plastic Surgery, στην Αθήνα και το Μπέβερλι Χιλς, προσφέρουν θεραπεία της ασθενείας εμφυτευμάτων μαστού, καταπολεμώντας τα συμπτώματα.

Συμπτώματα του BII (Breast Implant Illness)

Οι γυναίκες που ενδέχεται να ταλαιπωρούνται από την ασθένεια εμφυτεύματος μαστού, συνήθως παραπονιούνται για συγκεκριμένα συμπτώματα. Μια γυναίκα ενδέχεται να έχει έναν οποιονδήποτε συνδυασμό από τα ακόλουθα συμπτώματα:

• Κούραση
  • Απώλεια μαλλιών
  • Εξανθήματα
  • Πόνο στο στήθος
  • Πονοκέφαλοι
  • Κατάθλιψη

Φυσικά, τα παραπάνω συμπτώματα ενδέχεται να συνδέονται με πολλές άλλες παθήσεις και να μην προκαλούνται από τα εμφυτεύματα. Δεδομένου ότι η ασθένεια εμφυτεύματος μαστού δεν είναι επίσημη, δεν μπορεί να υπάρξει και διάγνωσή της. Για τον λόγο αυτό, όσες γυναίκες έχουν τα συγκεκριμένα συμπτώματα, αρχικά θα πρέπει να διερευνήσουν ενδελεχώς ποιες είναι οι αιτίες που τα προκαλούν.

Αφαίρεση εμφυτευμάτων μαστού

Οι θεραπείες για την ασθένεια των εμφυτευμάτων μαστού είναι περιορισμένες. Μία επιλογή είναι η αφαίρεση των εμφυτευμάτων, ωστόσο είναι πολλοί οι ασθενείς που παραπονέθηκαν πως τα συμπτώματα παρέμειναν και μετά την χειρουργική επέμβαση. Άλλες επιλογές είναι η ανόρθωση στήθους και η μεταφορά λίπους, που ενδέχεται να προσφέρουν ανακούφιση σε ορισμένους ασθενείς.

Εάν θεωρείτε πως έχετε συμπτώματα της ασθένειας εμφυτεύματος μαστού, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Προγραμματίστε μια συνεδρία με τον πλαστικό χειρουργό του Λος Άντζελες, Dr. John Anastasatos, που θα ελέγξει την κατάσταση των εμφυτευμάτων και θα συζητήσει μαζί σας τις κατάλληλες επιλογές θεραπείας.

Γραφεία στο Beverly Hills και Αθήνα Προγραμματίστε το ραντεβού σας τώρα!

Τοποθεσία Beverly Hills

WhatsApp/Viber: +1 949 584 2860